rayal

شلوارهای مردانه

0 گؤروش
یازار:‌

مهم ترین نکات در انتخاب شلوار مردانه و ست کردن شلوار مردانه کتان

هنگامی که صحبت از شلوارهای مردانه میشود، شلوارهای کتان قطعا جزو گزینه های اصلی و الزامی محسوب می شود. این شلوارهای همه کاره همواره شیک و جذاب هستند. لذا به یک آیتم ضروری برای آقایان مبدل گشته است. شلوار کتان نه تنها در استایل کژوال و اسپرت کاربرد دارد؛ بلکه در استایل های نیمه رسمی وکمی رسمی هم کاربرددارد. اما پیدا کردن و یافتن شلوار کتان برای استایل رسمی یا نیمه رسمی قطعا میتواند یک چالش بسیار بزرگ باشد. در ادامه به نکاتی برای انتخاب مناسب ترین شلوار مردانه کتان و روش های ست کردن آن آشنا خواهید شد.


 

آردینی اوخو
چهارشنبه 18 دی 1398
بؤلوملر :

چاپ روی سنگ

0 گؤروش
یازار:‌

در مورد چاپ روی سنگ بیشتر بدانیم – سنگ یکی از متریال‌های اصلی در دکوراسیون بوده و از قدیم تا امروز جایگاه خاصی در میان معماران دارد. سنگ از جذابیت منحصربه‌فردی برخوردار است و جلوه‌ی ویژه‌ای به فضا و دکور می‌دهد که باعث می‌شود استفاده از آن طرفداران زیادی داشته باشد.

پرطرفدار بودن این متریال باعث شده تا استفاده از آن به صورت مدرن هم مورد توجه قرار بگیرد. در همین راستا روی سنگ چاپ انجام می‌شود و طرح‌ها و عکس‌های مختلف روی آن حک می‌شود. در حقیقت چاپ سنگ، باعث دو چندان شدن زیبایی و جذابیت آن می‌شود.

با استفاده ازاین نوع چاپ می‌توان دکوراسیونی جذاب، متفاوت و چشم‌نواز داشت. البته از این امکان به غیر از دکوراسیون می‌توان در موارد دیگری هم استفاده کرد که در ادامه هرکدام را مطرح خواهیم کرد.

البته جدا از بحث زیبایی و نما، استفاده از چاپ گفته شده مزیت اقتصادی نیز دارد . چراکه می‌توان خیلی راحت تصاویر و طرح‌های جدیدی را روی سنگ‌های ارزان یا سنگ‌هایی با طرح ضعیف، چاپ کرد تا در نهایت با صرف هزینه‌ای اندک، ارزش سنگ را بالا برد و به طرح باب میل مشتری هم رسید.

در این مطلب قصد داریم بیشتر درباره‌ی چاپ روی سنگ و کاربردهایش صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

 


آردینی اوخو
شنبه 14 دی 1398
بؤلوملر :

سمعک یونیترون

0 گؤروش
یازار:‌

شرکت یونیترون دو هدف برای رسیدن به هدفشان وجود دارد که اولی نوآوری و خلاقیت در توسعه محصولاتشان است و دومی همکاری و استفاده از متخصصین با تجربه این حوزه است.


آردینی اوخو
دوشنبه 2 دی 1398
بؤلوملر :